BRÁNA MEZI SVĚTY ... CESTA DUŠE 

13.07.2021

NÁVRAT KE SVÉ DUŠI ... Z HMOTY ZPĚT DO SVĚTLA 


Bouře čistí, déšť vše omývá, vítr přináší nová semena tvořivosti ... do RAJSKÉ
ZAHRADY NAŠÍ DUŠE.

Rajská Zahrada je stav, je to stav DUŠE ... je to místo DUŠE NA ZEMI.

NEBE NA ZEMI ...

Je čas vytvořit Rajskou Zahradu pro naši DUŠI.

Je čas odstranit vše, co nás odděluje od DUŠE a budoucí vnější hojnosti.

Je čas osvobozování našeho tvůrčího aspektu.

VYTVOŘME SVÉ DUŠI RAJSKOU ZAHRADU, KDE JE VŠEHOHOJNOST.

Je důležité dostat se do stavu vědomí, že mám tolik hojnosti kolik právě
potřebuji. Úplně vypnout rozum a soustředit pozornost na pocit. Vnímat všemi
smysly, celým tělem, být plně v přítomném okamžiku, v představách.
Dostat se do toho pocitu, do úplného klidu a žít hojnost v představách.
Jedná se o první tři čakry, ty prodýcháváme, čistíme, uvolňujeme prostor pro
nové.

Je to tvořivá vědomá práce, uvolňování bloků v energetických centrech.

Je výborné, když se vzájemně podporujeme.

Když jsem měla pocit nedostatku, a že si nemůžu dovolit let na místo, které mě tak
moc přitahovalo, přišli přátelé a nabídli mi, že na tomto místě mám být, a že
mi to zaplatí a já nemusím nic vracet.

"Teď mám já a až budeš mít ty, tak mě také podpoříš" ... tak to řekli.

Byl to pro mě velký zázrak, dar, který mě neskutečně posunul na cestě
k hojnosti.

Už jenom tato nabídka ve mně něco změnila. Pohled na to, že nejsou důležité
peníze, ale to, že jsme v důvěře, že je o nás postaráno, že vždy se stane to,
co má se stát.

Jsem vděčná, uvolnila jsem ze sebe velké břemeno, zátěž, strach z nedostatku. V okamžiku, kdy jsem si prošla pocitem, že není čeho se bát, a že peníze vždy přijdou a v pravý okamžik, byla to tak velká úleva. Krásně zasáhla celé moje tělo, vědomí, dotkla se a políbila moji duši.

I když jsem nakonec nikam neletěla, byl to pro mě ten největší krok, co jsem
udělala.

Stačí si projít jen tím krásným pocitem, že mám dostatek a ještě něco navíc ... přátele, kteří už vědí ...

Je třeba nastavovat si své sny a cíle vysoko a postupnými krůčky si je tvořit ...
realizovat ... zhmotňovat.

Je třeba dostat se do pocitu bezpečí, že není se opravdu čeho bát.

Protože je to právě tento strach, strach o přežití, jak to přežiju bez peněz, který mě blokuje a způsobuje bolest, až chřadne celé tělo.

Je to strach z budoucnosti.

Přátelé i moje milovaná rodina mě pomohli se dostat do tohoto stavu bezpečí, že je o mně postaráno.

Uvědomila jsem si, že i moji rodiče, i můj muž mi vytváří láskyplný pocit bezpečí.

Cítím tak velikou vděčnost, úctu, lásku.

A od toho se odvíjí další kroky k zodpovědnosti sama za sebe. Stačí jen prožít ten pocit, a už zůstane v nás. V tomto okamžiku se otevře brána a cesta se rozjasní.

Časem přichází tolik uvědomění, jak to vlastně funguje.

Jen naslouchat a nechat se vést. Přichází do cesty lidé a okolnosti, situace, které když vidím mi dávají tolik možností dělat kroky a žít v hojnosti. Dary jsou mi pokládány k nohám na zlatém podnose. Lidé a situace mi zrcadlí, jak na tom jsem, jak to mám já s hojností uvnitř. A to se zrcadlí venku.

Je to ve změně úhlu pohledu. Vidět hojnost všeho, ne jen peněz.

Představa, že za peníze si můžu všechno koupit je velký klam. Je to velká překážka a když ji pochopíme a přijmeme, že tak to máme nastavené, ale že je to vlastně velká iluze, která není pravdou ... přeměníme nastavené staré kódy, myšlení ... přijde velká úleva, vysvobození ze zajetí. Už si nepřipouštím strach, nepustím ho do své mysli.

Není to vůbec o penězích, je to ukryté v nás, v našem vnímání života.

Teď už vím, že když ucítím volání, tak naslouchám a jsem v proudu dění, jsem vedena intuicí a vím, co mám udělat. Vnitřní muž ve mně, už ví kdy a jak se rozhodnout.

Soulad vnitřní ženy, muže a dítěte to je největší podpora, kterou mám. Je to moje zodpovědnost dostat se do tohoto stavu souladu.

Život se tak stává krásou, láskou a radostí. Vzrůstá obrovsky vášeň, nadšení žít, hrát si, tvořit, užívat si naplno života se vším, co přináší. Náš život se tak stává naplněný, máme všechno, co potřebujeme, jsme celiství.

Peníze jsou tady proto, aby nám sloužily, ne my jim. Jsou oběživo.

Když projdeme strachem z nedostatku, že nebudu mít, uvolním se do pocitu vděčnosti za všechno, co se mi děje, a že je to tak v pořádku ... přijde odměna.

Protože toto je jeden ze Zákona Vesmíru, Přírody ... tak to funguje tady a teď, na milované Zemi.

Co vyzařuji, vysílám ... to se mi vrací.

VYTVÁŘÍM SI BLAŽENÝ POCIT UVNITŘ SEBE ...

JÁ JSEM TÁÁÁÁÁÁÁÁÁK BOHATÁ A VDĚČNÁ ...

VYCHÁZÍ TO Z MÉHO LÁSKYPLNÉHO SRDCE ...

JE TO TAK KRÁSNÝ POCIT ... BOŽSKÁ LÁSKA ...

VYTVOŘME SVÉ DUŠI RAJSKOU ZAHRADU, KDE JE VŠEHOHOJNOST.

PUSŤME UŽ KONEČNĚ VŠECHNY STRACHY ... UŽ JE ČAS.

JE ČAS ROZKVĚTU A RADOSTI ...

JE JARO ... MÁJ ... LÁSKY ČAS.

VYŠLEME SVŮJ ZÁMĚR DO ÉTERU ... VŠE SE UKLÁDÁ DO AKÁŠI ...

CO VYŠLEME, TO SE NÁM VRÁTÍ ...

ZAMĚŘME SE NA KRÁSU A RADOST A MOUDŘE TVOŘME ...

SPOLUTVOŘME NOVOU ZEMI ...

A TAK SE DĚJE ...

Všechno, co si vytvoříme uvnitř sebe, jak si uklidíme ve svém vnitřním domově, připravíme si místo pro nové.

S blaženým láskyplným pocitem, s nadšením a vášní se připravujeme na příchod NOVÉHO ...

Trpělivost a láska růže přináší ...

Rozkvétáme jako ty růže ...

RAJSKÁ ZAHRADA ROZKVÉTÁ ...

Já jsem tak vděčná a šťastná teď a tady.

Přirozená krása není dokonalá ... stejně jako co je dokonalé postrádá přirozenost.

Každá naše myšlenka tvoří budoucnost.

Tak ať jsou naše myšlenky tou nejkrásnější budoucností ...

S LÁSKOU ... IVETA AKASHA ... LÁSKA TVOŘÍ ...

Další články:

https://www.kouzlopritazlivosti.cz/news/zivot-ke-mne-hovori/


Více zde: https://www.kouzlopritazlivosti.cz/news/brana-mezi-svety-cesta-duse/


BRÁNA MEZI SVĚTY ... CESTA DUŠE 

© 2021 AKASHALASKATVORI
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky