CESTA AVALON

14.07.2021


Cesta Avalon ... kráčím dál ... cestou do přirozenosti. 


AVALON 2019

Slyším hlas BOHYNĚ A MATKY ZEMĚ ... 

vysílá nám lásku ...poděkování za zažehnutí plamene ... věčného plamene lásky ... znovuzrození posvátného ženství i mužství na místě srdeční čakry světa ... Posvátné vyvýšenině tajemného ostrova Avalon s věží archanděla Michaela zvaná Tor, pod kterou se kříží linie Máří Magdaleny a archanděla Michaela.


Kaple Máří Magdalény s přenádhernou léčivou energií napomáhající hlubšímu kontaktu s ní, se svou vnitřní Bohyní i s Bohyní a Matkou Zemí

Zahrada, Červený pramen ... otevření srdcí, propojení v souladu s pramenem. 

Grálová studna ... vkládáme společně do temné hlubiny pozdravení z Pálavy. Vnímala jsem, jak se kamínek noří hlouběji, klesá hlouběji, až přistává na dno. V tu chvíli jsem pocítila, jak se také nořím do hlubin sebe sama. Vstupuji skrze široký koridor ve spirále do své temnoty. Je to splynutí v lůně Matky Země a noční oblohy plné hvězd. Dívám se do studny a cítím, jak mnou prostupuje světlo NEBESKÉ MATKY a skrze mě vstupuje do hlubin Bohyně Země. Světlo září v temnotě. Je to magické místo.


Dračí kopec ... vypadá jako dračí hřbet, je zde silná energie. Byla jsem zde obdarována darem ... možností propojení se s pocity BOHYNĚ MATKY ZEMĚ, vnímání toho, co obě cítíme, co je třeba odevzdat, ať nám oběma odlehčíme. Spustil se silný proces pro očištění nás i planety. Vnímala jsem i BOŽSKOU MATKU ... spojení tří MATEK ... vzájemná podpora a pochopení. Skrze své tělo, hrdlo, jsem vypouštěla všechnu bolest nás všech ... smrt starého ... ukončení minulosti. Na krátký okamžik nastává uvolnění ... a přichází kontrakce a bolestný a zároveň slastný blažený porod. Rodí se nový život ... 

NOVÝ ČLOVĚK, NA NOVÉ ZEMI ... Kristovské vědomí a jeho kódy, láska ožívá a navrací se skrze nás.


Avebury je místo, kde jsem prožila silný stav bytí ... je zde silně vnímána přítomnost, spojuje se NEBE SE ZEMÍ ... Také zde jsem byla obdarována darem ... přítomností draků a jejich obrovské a tak něžné síly, dali mi prožitek, pocit letu s otevřenými křídly na hřbetu draka ... jejich síla a něha mnou prostoupila ... ukázali se mi sluneční zlatí draci a draci duhoví perleťoví. Mířím ke dvěma strážcům, kteří stráží pevně toto místo. Byl mi otevřen portál do dračího srdce a rozpomenutí na svou pradávnou moc, sílu a moudrost. Propojení srdcí ... zážeh společného ohně ... dotyk a prostoupení do celého těla ... projel mnou oheň ... vzplanutí esence Lásky.


Výstup na Tor ... cestou mě doprovází silný vítr, slunce i mraky, déšť. Byly přítomny všechny živly ... Vítr mě pobízí k letu ... Země mě kotví, cítím ji, přes bosá chodidla proudí její esence do mého srdce a z mého srdce vysílám svou esenci ... je to proud Lásky ... Slunce zahřívá ... Déšť očišťuje ... Pocity se nedají ani slovy vyjádřit ... stojím před mohutným obřím Torem a procházím branou. Stojím pevně vyrovnaná uprostřed Toru ve středu nekonečna, cítím silné napojení. Slyším hlas, tóny, vibrace, které mě vedou ... objímám živou bytost ... kamenou zeď Toru. Dotýkáme se srdcem a spouští se silné hluboké rozpomenutí. Klesám k Zemi ... jsem ponořena do náruče Země, do nepopsatelné nesmírné Lásky, vděčnosti, pokory, úcty... BOHATSTVÍ, které je vlastně uvnitř mě. Dostávám klíč a odemikám bránu k propojení 3 světů.


Blahodárná ledová koupel ve svatyni Bílého pramene, uzdravující živá voda vytéká a promlouvá hlasem všech živlů ... stojím pod nebeskou sprchou vyrovnaná, ve své síle ... plně ponořená a odevzdaná v náručí Bohyně Matky Země ... v propojení hadí a dračí síle ... je to alchymie ... vše ožívá ... ožívá esence života ... vášeň ... znovuzrození ...


Vědomě propojena ... zasnoubena se svou vnitřní silou ... tato esence Lásky prostupuje do otevřených sjednocených srdcí ... vytváří se bezpečí pro důvěru v opravdovou lásku muže k ženě a ženy k muži ... snoubí se v jednom společném srdci ...


Navrátila jsem se domů ... do otevřené náruče mého muže Michaela ... byla jsem obdařena slovy LÁSKY.

Otevřená srdce ... duše se opět setkaly a spočinuly v objetí a posvátném vzplanutí ...
Zážeh pro všechny milované a milující ...
Moje cesta se dotváří ... v tichu, klidu, míru mého domova. Usedá to ve středu.


CESTA AVALON
vnesla uvolnění a rozšíření vědomí, rozpomenutí ... dostala jsme se do bodu vnímání, kde není prostor ani čas, odkud mám možnost vnímat realitu.
Prošla jsem a setkala se s konfrontací s vlastním egem ... i s druhou stranou vědomím multidimenzionální jednoty.
Uvědomila jsem si, že i přání a emoce jsou jen další část ega, které nás vedou k nižším rovinám vědomí.
Negativní emoce do našeho podvědomí obvykle vkládá také ego ...
Uvědomila jsem si, jak je důležitě ukočírovat své někdy bouřlivé emoce. Emoce mě učí uvidět to, co tvořím.
Ponořila jsem se do nesmírného pocitu vděčnosti, pokory, odpuštění, odevzdání a pochopení.
Jsme propojováni a podporováni v procesu objevování sebe sama, druhých a životem očima lásky.
Pouze z čisté lásky (ne erotické), můžeme opravdu poznat sami sebe.
Čistá božská láska je tím, čím jsme, z čeho pocházíme a k čemu se navracíme.
V tomto materiálním světě plném podmínek a omezení, na to zapomínáme.
Pochopila jsem, co je to pravda.
Pravda je to, když cítím lásku, která prochází celým tělem, je to blažený pocit a radost a mír.
Cítím, jak energie proudí a inspiruje, je to příliv tvořivosti, krásy a hojnosti.
Pravda je nahota, čistota, odevzdání se ve své nahotě, opravdovosti, upřímnosti.
Pravda je láska, která laská, je něžná a vlidná.
V tuto chvíli tělo hovoří a JÁ-MY vím, že je to pravda, že tak to je.


Děkuji vám všem, každý jste vnesl do mého života velké bohatství.
Jsem obohacena o nezapomenutelné pocity, prožitky a přátelství. Společně dosáhneme všeho.

A tomu říkám opravdový život.

Přirozenost přináší svobodu ... svoboda přináší energii pro další růst a radost...Vědomě propojena ... zasnoubena se svou vnitřní silou ... tato esence Lásky prostupuje do otevřených sjednocených srdcí ... vytváří se bezpečí pro důvěru v opravdovou lásku muže k ženě a ženy k muži ... snoubí se v jednom společném srdci.
Iveta Akasha


https://www.kouzlopritazlivosti.cz/news/probouzi-se-v-nas-vnitrni-poklady/


© 2021 AKASHALASKATVORI
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky